czwartek, 12 lutego 2015

Jesteście ciekawe co takiego mi się wymarzyło? ;) Przygotowałam dla Was listą rzeczy które chciałabym posiąść w tym roku. Nie wiem, czy wszystko zostanie zrealizowane, ale nawet jeśli nie, to pomarzyć dobra rzecz ;)

\
  1. Pędzle do makijażu Zoeva - nie sądzę bym zainwestowała w pełen zestaw, pewnie będę kupowała je na raty. Nie wszystkie pędzle z tego zestawu mnie interesują. Najbardziej zależy mi na pędzlu 126 Luxe Cheek Finish (nadaje się do wielu rzeczy, ale ja chcę go do różu), 322 Brow Line (do brwi) i pewnie od nich zacznę.
  2. Beauty Blender - sławna już gąbka do makijażu... chciałabym, ale cena odstrasza i nie wiem czy przypadkiem nie zainwestuję w jakąś tańszą wersję. Szkoda, że gąbeczka Real Techniques jest ostatnio niedostępna.
  3. Lampa pierścieniowa - bo dobre światło do podstawa dobrych zdjęć!
  4. Aparat fotograficzny - nie wiem jeszcze jaki... raczej nie lustrzanka, bo i tak nie będę umiała się tym obsłużyć ;) Natomiast muszę porozmawiać z moim mężczyzną na ten temat. Chcę pokazywać Wam swoje makijaże, a w tej chwili jest to niemożliwe. Poza tym planujemy wyjazd do Chorwacji i też warto mieć czym zdjęcia porobić ;)
  5. Zestaw do depilacji woskiem - od lat depiluję nogi depilatorem, ale niestety nie jest on zbyt dokładny i strasznie mnie to irytuje.
  6. Kosmetyki Phenome - ogólnie chcę się zapoznać się z tą firmą, ale najbardziej kuszący jest peeling enzymatyczny.
  7. Kosmetyki Clochee - ogólnie chcę się zapoznać z firmą, ale zależy mi głównie na olejku do demakijażu i toniku.
  8. Kosmetyki Caudalie - z tą firmą też chcę się ogólnie zapoznać, ale nie mam póki co nic szczególnego upatrzonego ;)
  9. Lakiery Essie - nie miałam jeszcze przyjemności (wiem, jestem zacofana), ale strasznie ciekawa jestem co jest w nich tak wyjątkowego, że warto zapłacić za jeden lakier ponad 3 dychy.
  10. Mineralny filtr do twarzy John Masters Organic - od kilku lat na niego poluję i może w końcu się uda. Mam nadzieje, że zastąpi mi również krem do twarzy na dzień.
  11. Maseczki do włosów Organique - zależy mi na nich, bo mam suchą skórę głowy i wierzę, że te maski nałożone bezpośrednio na nią ładnie nawilżą, nie wywołają podrażnienia, a jednocześnie nie obciążą włosów.
  12. Make Up For Ever, Aqua Brow (Ash) - myślę, że wszyscy już o tym produkcie słyszeli. Dla mnie podkreślenie brwi jest ostatnio ważniejsze od wytuszowania rzęs czy nałożenia podkładu więc taki produkt na pewno się u mnie nie zmarnuje.
  13. Makeup Revolution, paleta cieni Death by Chocolate - idealna kolorystyka dla mojego typu urody i gustu, a do tego wszystkie cienie pasują do siebie wzajemnie. Wspaniała kompozycja!
  14. Makeup Revolution - paleta róży Sugar And Spice - co prawda nie jestem przekonana do wszystkich odcieni (tych cukierkowych), ale na pewno warto spróbować.
  15. Toaletka Ikea Malm - dalej ją chcę i chcieć nie przestanę. Na początku kwietnia mam urodziny, więc może... ale ciiiiiiiii.. :D
Sporo tego, ale mamy nadal jeszcze początek roku. Na koniec roku zrobię podsumowanie co z tego wszystkiego wyszło :)

11 komentarze:

  1. nr 1 chyba akżdy by chciał/chciała :D . LAmpa pierściniowa nie jest droga dosyłam na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle zoewa i lampa pierścieniowa też ni się marzą :) mam BB i róże MUR, bardzo fajne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladka też mi się marzy a na aparat zbieram już dłuższy czas i aktualnie jestem w połowie kwoty jaką potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampę już mam, teraz marzy mi się ta toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna lista, życzę szybkiej realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W zasadzie wszystko mi się podoba, oprócz gąbki do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasze listy łączą pozycje nr 1, 6 i 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Yes, I follow you on gfc #220, follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Toaletka przyciągnęła mój wzrok ;) Też marzę o czymś takim. Nie konkretnie z IKEI, bo jako były pracownik nie lubię tam chadzać, ale ogólnie o toaletce!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze (f)