poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Cześć!

Na wstępie zaznaczę, że podkład o którym mowa jest obecnie dostępny w nowej wersji, ale z tego co wiem zmieniło się jedynie opakowanie. Niestety na gorsze...

Takie opakowanie mam ja:

Takie jest obecnie dostępne w sklepach:
Źródło: oficjalna strona Bourjois.pl
Dowiadywałam się odnośnie składu i mimo, że opis producenta się zmienił, wszystko wskazuje na to. że skład jest ten sam.

Aqua, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Disodium Stearoyl GLutamate, Dimethicone Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Alcohol Denat, Parfum (Fragrance), Panthenol, Alcohol, Aluminum Hydroxide, Silica, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Mica, Iron Oxides, Ultramarines, Titanium Dioxide

Z opakowaniem nowej wersji nie miałam do czynienia, ale śmiem twierdzić, że jest o wiele gorsze. 
  • Stara wersja miała plastikowe, lekkie opakowanie próżniowe. Pompka się nie zacinała, podkład można wydobyć do końca i z pewnością dłużej zachowuje świeżość.
  • Nowa wersja ma butelkę szklaną i pompkę z "wężykiem". 
Nie wiem czemu producent podjął taki krok... moim zdaniem produkt dużo stracił.

Wiadomo, najważniejsze jest działanie, a więc...

Dobry, bo:
  • duży wybór kolorów, a przede wszystkim są jasne kolory w chłodnym odcieniu - ja jestem blada i mam chłodną karnację, dlatego ciężko jest mi kupić odpowiedni kolor podkładu płynnego. Najczęściej najjaśniejsze są dla mnie za ciemne i za żółte... tu o dziwo mam drugi pod względem jasności, czyli nr 51 light vanilla. Pierwszy podkład, który pasuje idealnie.
  • pięknie rozświetla cerę nie dając przy tym efektu tłustości, tylko prawdziwy świeży glow. Ja nie jestem fanką matu na twarzy, bo skóra wygląda wtedy na szarą, brzydką... po prostu jak kapeć ;) Tutaj efekt jest wspaniały, ale nie mam jakiś mega problemów z przetłuszczam się cery.
  • nie zapycha - mimo, że mam cerę ustabilizowaną pod względem wytwarzania sebum, to jednak dalej pozostaje mieszana i niektóre specyfiki potrafią mi zrobić niezłe kuku (np Revlon Colorstay :/). Tutaj nic złego pod tym względem się nie działo.
  • przyjemnie i bezproblemowo się go nakłada zarówno palcami jak i pędzlem nie ma mowy o żadnych smugach
  • pięknie pachnie owocami - mi zapach bardzo się podoba, dlatego zaliczam go do plusów, ale wiadomo, że nie każdy to lubi... poza tym perfum wysoko w składzie raczej zdrowy dla skóry nie jest
  • średnie krycie - powiedziałabym, że standardowe, jak w większości podkładów... dla mnie wystarczające, ale przy większych problemach będzie potrzebny korektor
Niedobry, bo:
  • zawiera alkohol denat dosyć wysoko w składzie, a jak wiadomo niszczy on lipidy w skórze, zaburza gospodarkę wodną i co za tym idzie przyczynia się do szybszego starzenia
  • potrafi podkreślać suche skórki, co pewnie jest zasługą właśnie powyższego alkoholu
  • szybko znika z twarzy... po paru godzinach już wiele z niego nie zostaje :( całe szczęście (w nieszczęściu), że chociaż ściera się równomiernie, a nie plackami
  • drogi, zwłaszcza biorąc pod uwagę jego trwałość. Kosztuje około 60 zł, ja kupiłam go za 30 zł w promocji, ale i tak nie jest wart tej ceny
Podsumowując: nie ma tragedii, ale ja drugi raz bym go nie kupiła.
Tym bardziej, że bardzo polubiłam się z czystymi minerałami ;)

21 komentarze:

  1. Raczej nie skuszę się na niego, ze względu na wysoką pozycję alkoholu w składzie;/

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba jednak się nie skuszę ;)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że taka cena, trochę odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam produktu, ale dobrze znać opinie na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i lubię. Mnie nie wysusza :) Szkoda, że zmienili opakowanie na gorsze ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie patrzyłam czy te wersje różnią się składami, ale u mnie znacznie lepiej sprawdzała się stara wersja. Nowa zupełnie mi nie pasuję :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję go w końcu wypróbować jak tylko skończy mi się podkład, bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do takiego podkładu na pewno nie wrócę ;) mam swój mineralny i nie zamienię go na żaden inny! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gdyby był idealny zapłaciłabym za niego tyle ale jak do końca nie jest to mm nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze względu na alkohol mogłabym go nie kupić :D mojej mieszanej cerze się to nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, szkoda, że cena jest wysoka ;/ No i trwałość marna, więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za rozświetlającymi

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrz, a myślałam, ze Bourjois to konkretna firma. Ja też ostatnio się zainteresowałam minerałkami i mam zamiar zafundować sobie zestaw z AM zaraz na początku września :)

    OdpowiedzUsuń
  14. może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. alkohol i stała cena powodują, że jestem totalnie na nie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie rozczarowują produkty Bourjois. Moim zdaniem niewarte ceny. Ja cały czas szukam swojego podkładu idealnego i nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ten podkład używam od dawna , obecnie zużywam chyba 3 opakowanie , dla mnie podkład ideałłłł , nie zapycha (a mam do tego ogromną skłonność) i utrzymuje sie cały dzień ! rewelacja :) , cena faktycznie wysoka ale za taką jakość nie szkoda mi wydać tych pieniedzy , czasem jest w promocji w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jeszcze nie mialam podkladuw bourjois a strasznie mam na nie ochote bo sa zarowno pochlebne jak i naganne opinie o nich :) jestem ciekawa jak by sprawdzily sie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat jestem zadowolona ze zmia:) Wolę szło niż plastik. Nie podkreśla mi ani jednej suchej skórki jako jeden z niewielu podkładów. Mam bardzo suchą skórę i jego nawilżenie jest dla mnie średnie i że za cenę 30 złotych (też zakupiłam w promocji) jak do tej pory nie znalazłam nic bardziej nawilżającego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli szukacie tego kosmetyku w atrakcyjnej cenie zapraszamy do sprawdzenia oferty sklepu kosmetykizameryki.pl. W naszej ofercie Owocowy Podkład Rozświetlający Bourjois Healthy Mix Foundation Radiance Reveal jest dostępny już za 28,49 zł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze (f)